27. 11. 09

Silvesterski poljub

SILVESTERSKI POLJUB


Spet nocoj med prijatelji,
proslavimo novoletni dan.
Tu sem jaz, tu si tudi ti,
ki skrivaj te rad imam,
čeprav ljubiti te ne smem.
Ko pride polnoč,
ko gorijo le še sveče,
spet te poljubim,
voščim ti veliko sreče.
Meni je dana,
ko poljubim te drhteče,
ti naslednji dan,
šla boš kdove kam,
ne da bi sploh kaj slutila,
jaz pa bom ostal,
v sebi zakopal ta silvesterski poljub.
Spet bo vse kot je prej bilo,
gif-noel-eX1bqzZ7Kl.gif
neizprosen je življenja tok.
in vendar upal bom srčno,
da ko leto bo okrog,
slavili bomo spet, s teboj.
Ko pride polnoč,
ko gorijo le še sveče,
spet te poljubim,
voščim ti veliko sreče.
Meni je dana,
ko poljubim te drhteče,
ti naslednji dan šla boš kdove kam,
ne da bi sploh kaj slutila,
jaz pa bom ostal,
v sebi zakopal ta silvesterski poljub.
Jaz pa bom ostal,
v sebi zakopal ta silvesterski poljub.

Alfi Nipič


Ni komentarjev:

Objavite komentar